While I'm killin' time, being lazy.








Lättja är den synd jag begått flest gånger.
Själv är jag seg på att börja göra saker, jag skjuter gärna upp det så att saker inte blir av.
Men när jag väl sätter igång så håller jag verkligen igång.
Som typ förra hösten när jag tränade, gick en 40 minuters promenad och gjorde sit-ups morgon och kväll.
Då var jag duktig.
Men som sagt, jag är seg på att starta det, men när jag väl börjar då är det inga problem ;)

Detta var den sista dödssynden.
Är inte helt nöjd med alla bilder (är väldigt missnöjd med Girighet och Lättja, Fåfänga-bilden var mycket snyggare i mitt huvud än vad den blev när jag tog den kan jag passa på att säga med.).
Men övning ger färdighet, eller nåt ;)

Alla smarta människor har redan listat ut att 'huvudtemat' på varje bild är händer.
Min hand är med på alla bilder.
De ännu smartare har listat ut att alla bildrubriker är låttexter.
Hur smart var du? :p

0 kommentarer:

Skicka en kommentar