I love to eat it's in my genes. Those models can't compete, I'm a woman no skinny doll











Frosseri är nog det som många människor idag lider av.
Vi ser mycket på TV om folk som äter fel mat i fel mängder.
Så vad är då rätt mat egentligen?
Jag tror helt ärligt att äter man mat i rätt mängder finns det varken fel eller rätt.
Visst finns det mat som är mer rekomenderat än annan.
Men jag skulle nog inte påstå att det finns någon mat som är 'fel' (i rätt mängder då såklart).
Sen finns det ju även raka motsatsen till Frossa, anorexia.
Vilket inte heller är hälsosamt.
Men vilket är värst då?
Äta för mycket, eller äta för lite?
Jag kan själv inte bestämma mig riktigt.
Men äter man mat i rätt mängder så tycker inte jag att det spelar någon roll om man äter lite glass då och då.
Lite kött på kroppen har ingen dött av.
Även om man själv kan tycka att man har lite 'för mycket' här och var på kroppen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar