Jag och kameran

Tänkte bara lite kort berätta om vad jag gillar för typ av kort.
Svartvitt är en effekt jag älskar, men det är inte alltid det som passar till motivet.
Exempelvis, om jag tar kort på ett bröllopspar så skulle jag inte välja att ta ett svartvitt kort.(I så fall hade jag kanske valt att göra en 'colorsplash' (allt svartvitt utom vissa delar)).
Jag älskar även att ta kort på skuggor och siluetter!
Mitt motiv är oftast människor, eftersom jag gillar allt med känslor, att ta kort på dem och att skapa dem.
Djur och vanlig natur fotar jag bara om jag ser något verkligen fint eller sött.

Jag är inte jättebra på redigering, och det blir ännu sämre nu när jag inte har tillgång till photoshop längre.
Men även där gör jag mitt bästa för att bli bättre

Det var kort om vad jag gillar :)
Sen så antar jag att det kommer märkas på mina kort med, vad jag gillar.


EDiT: Jag kan även tillägga att jag själv inte äger en system kamera ännu utan den jag använder är lånad, därför har jag inte full tillgång till den.
Därför kan vissa bild ha sämre bildkvalité än andra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar